۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۴۵

صادقی تاکید کرد:

سایپا بهتر از استقلال بود/ دوست دارم رقم قرارداد بازیکنان ما منتشر شود

سایپا بهتر از استقلال بود/ دوست دارم رقم قرارداد بازیکنان ما منتشر شود

کاپیتان تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه این تیم در بازی با استقلال عملکرد بهتری داشته است گفت: با این حال تیم استقلال حرفه‌ای تر از ما بازی کرد و در نبود بازیکنان اصلی خود به سه امتیاز مسابقه رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صادقی پس از شکست تیم فوتبال سایپا برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در این مسابقه بهتر از استقلال بودیم. فرصت‌ها و موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از حریف بود و حتی کرنرهای بیشتری هم نسبت به استقلال به دست آوردیم ولی استقلال حرفه‌ای تر عمل کرد و در شبی که چند بازیکن اصلی خود را نداشت موفق شد به گل برسد.

وی همچنین با اشاره به کسب عنوان بازیکن اخلاق در این بازی، یادآور شد: متاسفانه اخلاق در فوتبال ما بد جا افتاده است. من در زمین محکم و سفت بازی می‌کنم ولی به هیچ عنوان درگیری لفظی با هیچ بازیکنی پیدا نمی‌کنم. به هر حال بازیکنان دیگری هم بودند که می‌توانستند در این بازی عنوان بازیکن اخلاق را کسب کنند.

کاپیتان سایپا در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر جوان بودن بازیکنان این تیم، گفت: دوست دارم فصل تمام شود و مدیرعامل باشگاه قرارداد بازیکنان ما را منتشر کند تا بدانید بازیکنان مادر مقایسه با تیم‌های دیگر چقدر پول گرفته‌اند و چطور پاداش دریافت می‌کنند. رسانه‌ها باید از تیم‌های جوان و کم هزینه‌ای مثل سایپا حمایت کنند و فقط نتیجه را نبینند.

تیم فوتبال سایپا در یک دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، روز یکشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم استقلال رفت و با نتیجه یک بر صفر از حریف خود شکست خورد.

کد خبر 2168428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha